09 Mart 2012

Teknik Servis

Bilgi İşlem Teknik Destek ve Bakım hizmetlerinde temel felsefemiz;

  • Problemlere en kısa sürede çözüm bularak işlemlere hız kazandırılması,
  • Arızalara konusunda uzman ve sertifakalı teknik elemanlarımızla müdahale edilmesi,
  • Müşteri çağrılarının Internet ortamından da alınabilmesi
  • ve arıza takibinin yine Internet ortamından yapılarak iletişim trafiğinin en aza indirilmesi ile,

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır..

Donanım Destek Hizmetleri ve Sözleşmeler

Garanti Hizmetleri : Satın alınan cihazların garanti süresi içerisindeki hizmetleri servis merkezinde veya kullanıcı ofisinde gerçekleştirilir. Firmamızdan satın alınmış ve garanti kapsamındaki cihazların servis merkezine getirilmesi halinde verilecek bakım ve onarım hizmeti ücretsizdir. Garanti dahilinde parça değişimi, cihazın kullanıcı tarafından Servis Merkezimize getirilmesi ve işlem gerçekleştikten sonra kullanıcı tarafından alınması halinde ücretsiz olarak yapılır. Yazılım hizmetleri (işletim sistemi, Windows) ise bu süreçte kullanıcı ofisinde veya Servis Merkezimizde ücretli olarak verilir. Garanti kapsamında ayrıca yıllık sözleşme yapılarak kullanıcı ofisinde periyodik bakım yapılması sağlanabilir.

Yıllık Sözleşmeli Hizmetler : Garanti süresi içinde veya garantisi biten sistemlerin sürekli ve düzenli çalışmasını sağlamak amacı ile verilen hizmetleri kapsar. Yıllık sözleşmeli hizmetler, Teknik Destek ( istemci donanım ve yazılımları) ve Sistem Destek ( Sunucu işletim sistemleri ve sunucu donanımları ) opsiyonlarından oluşur.

Çağrı Hizmetleri : Garanti kapsamı ve yıllık sözleşme kapsamı dışındaki hizmetleri kapsar. Kullanıcının tüm bu anlaşmalar dışında hizmet talebi olması halinde verilecek her hizmet kullanıcıya fatura edilir.

Bize Ulaşın...